" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

30 april 2015

Europa cup 3-4 Messigny et Vantoux

Då har vi äntligen kommit fram till vårt hotell i Dijon där vi ska bo under tävlingshelgen. Var uppe tidigt i morse för att hinna med första tunnelbanan till T-centralen sedan ta Arlanda express till Arlanda för att vara på flygplatsen klockan 06.00 och mötte upp Sebbe, Simon och Linus. Flög till Paris där vi hyrde bil och plockade upp Andreas och Magnus. Bilresan till Dijon var riktigt seg hamnade i bilköer ut ur Paris som drog ut på tiden som tur var var jag förberedd med filmer på datorn!
Efter bilfärden tog vi det lugnt på hotellrummet jag passade på att plocka upp cykeln och mina kläder så allt är klar tills imon. Efter det gick vi till en Italiensk resturang som vi har mittemot hotellet, de hade bra carbonara så dit kan vi gå igen! :)

Nu kommer jag bara ta det lugnt på rummet, kolla klart filmen jag började på förut och sedan lägga mig i tid.

Ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går under helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar