" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

25 augusti 2014

Swe cup 4, Ängelholm

Ännu en härlig dag med bra racing! Vinden kom fortfarande från sidan men inga direkta kastvindar som igår så idag körde eliten pro section! 

Träningen gick bra förutom en punktering på träningen som jag fort fick lagat och kunde fortsätta :) 

Kvalheaten gick också bra 1 ,2, 1. I finalen fick jag en sämre start och men var tvåa ut ut första kurvan hoppade pro bra och jobbade i kapp Filip som låg först, på tredje sträckan hittade jag bra flyt och precis som SM såg jag en lucka på innern i sista sväng som jag tog. Lyckades ta mig om där blev först över mål!

Riktigt skönt att få av sluta helgen med att stå högst på pallen! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar