" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

10 mars 2015

En vecka kvar

Då var det bara en vecka kvar på mitt läger här i Alicante, Spanien. Snacka om att tiden har gått fort! Idag var det dags att lämna Oskar på flyget hem till Sverige, har haft en toppen vecka med honom här. På dessa korta dagarna har han utvecklat sin teknik och pushat sig själv för att hoppa större hopp!  Jag har också pressat mig själv denna veckan, igår var vi med Jonas i Moonlight där vi bland annat testade de nya ramphoppen de byggt. Min cykel är väl kanske inte den ultimata för att hoppa sådana hopp men jag kom över landningen får man väl säga, och en bit till och landade längst ner i landningen de första gångerna men sen blev det bättre.

Efter Moonlight stannade vi på vägen i Sax hos Sergi där även Marc och Gustavo var och cyklade.
Efter en vecka som denna känner man att man lever, hela kroppen slutkörd och ser fram emot en vilodag nu :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar