" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

3 februari 2015

Uppdatering från Spanien!

Jag gör så mycket här nere så jag hinner inte uppdatera er. Men nu har jag lite tid att skriva.
Vädret är inte lika bra som förra veckan det har blåst en hel del men ändå väldigt soligt! Igår körde jag starter på morgonen med sällskap av Jonas och Lillen, mycket kul får jag säga! Jag har tagit med mig min egna Prostart grind hit för att kunna lägga lite extra fokus på mina starter här. 
Senare på kvällen åkte vi till San Vicente för att träna med Spanjorerna och träffade även norska landslaget. Blev några fullvarv och avslutade med starter fram till första kurvan.

I morse cyklade jag till gymmet, det är en lång nedförsbacke på kanske 1-1,5 km dit så lätt att cykla dit men jobbigare hem efter ett tungt benpass och matkassar på styret :)
Nu fördröjer jag tiden med att laga storkok så jag har några måltider och passar på att vila mig för kvällens pass som antagligen blir BMX bana eller starter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar