" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

15 september 2013

Full fart hela helgen!!

Allt började i fredags, Douglas hämtade upp mig och Linnea efter jobbet kom inte ifrån Stockholm för än klockan vad halv 5. Körde ner till Göteborg för att gå på kräftskiva hos Britta med gänget! Mycket trevligt får jag säga! :) 

Efter de blev det hem till Linnea och sova där. Upp på morgonen för att cykla KM, klubbmästerskapet. Bland säsongens roligaste tävling! Inte vanliga outfiten på alla, utan det var även tävling om bästa utklädnad! Kul att se all fantasi bland deltagarna ;)

Jag var i alla fall "utklädd till fantomen" körde i bara 2XU tights ;) vann tyvärr inte först priset i bästa utklädnad utan det gjorde krokodilen Jesper som vann ett kilo oxfilé!!
Däremot fick jag nöja mig med att vara klubbmästare, och starkt där efter var det Andres sen Douglas på tredje platsen!

Efter tävlingen blev det 20års kalas hemma hos Linnea. 

På söndag ringde klockan halv fem på morgonen och det var bara att sätta sig i bilen mot Stockholm igen för att köra tredje sveacupen! Var uppe vid Älvsjö lagom tills vår träning som började halv 11. 

Lika kul att tävla idag även fast man var lite trött och sliten efter allt resande! Vann mina kval och även finalen och Douglas på en andra plats! Nöjd med min prestation för helgen! :) Nu blir det vila någon dag och ladd upp batterierna! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar