" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

21 mars 2013

Mot Spanien!

Sitter utanför gaten och längtar tills jag är framme i Spanien! Ska bli riktigt härligt med träning i solsken! Lyckades få ner all min packning i 2 väskor med lite marginal väger under 20 kg, inte illa!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar