" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "
Filip Svanberg
Visa hela min profil
21 mars 2013
Mot Spanien!
Sitter utanför gaten och längtar tills jag är framme i Spanien! Ska bli riktigt härligt med träning i solsken! Lyckades få ner all min packning i 2 väskor med lite marginal väger under 20 kg, inte illa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar