" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

16 april 2012

Test vecka!

Denna veckan är det test vecka!
Dagen bjöd på en hel del svett och trötta ben!
Jag började med att cykla till centret kl. 9.45, jag var en av de första som cyklade.
Började med teknik träning på banan med Miguel mest teknik på andra och sista sträckan. Sedan en lätt lunch med lite pasta för att inte ha för mycket i magen. En liten sömn på de så var jag var redo för första testen som var Lactate och VO2max! Skapligt jobbigt får jag säga!

Efter jag var klar gick jag och tog mig en riktig lunch och gick och la mig en stund för att samla nya krafter för nästa tester som bestod av Neuro, CMJ och Wingate. Inte lika plågsamt tyckte jag eftersom att det är sprinter då vet jag att det går fort över!
Jag var sista man med att göra testerna och eftersom att alla andra var klara och det skulle ta en timma för mig att göra testerna hade alla cyklat hem. Och eftersom att klockan var över 7 så var inte matsalen öppen så jag hade fått lite mat i kartonger som jag tog med mig upp och satte mig på läktaren så jag kunde kolla på de som tränade i velodromen!

Efter lite mer än 11 timmar var jag tillbaks i mitt rum igen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova så fort jag kan!


God natt på er ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar