" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

14 februari 2012

Packad och glad!

Nu har jag äntligen fått ner allt i mina tre väskor och jag är klar för att åka på upptäcksfärd!
Såg precis att tiderna var fel och så jag måste gå upp ännu tidigare än väntat! Ställer klocka på kvart över 3 inatt, så har jag 45 min på mig innan jag behöver åka mot flyget som gåt vid 7!

Jag önskar er alla en trevlig vår om snön smälter någon gång vill säga! får hoppas att vädret är bättre i Aigle!

God natt på er! så ses vi om några veckor!


ps. Hannes, slappa inte nu med träningen bara för jag är borta! ;)

3 kommentarer:

  1. Ingen risk! Har redan kört ett pass idag :)

    Lycka till nu och visa dem hur det skall gå till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Grymt bra underlägg du gav till Hannes(indirekt till mig).

    SvaraRadera