" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

16 mars 2015

Bra slut på denna resan!

I helgen var det Spanska cupen i San Vicente och i elit klassen var det 2 fulla grindar med bra åkare! Lördags körde jag bra men hade väl inte marginalerna på min sida med placeringar och annat så där bliv det ingen final plats för mig.

Söndags gick det bättre, första heatet började inget vidare utan gick in i grinden och var sist ner för starten men lyckades plocka placering efter placering och kom in som 2a i mål! de andra heaten blev jag 4, 4 tror jag och vidare till final där jag körde bra och kom 5a!

Riktigt roligt avslut på mitt läger 8 veckors träningsläger. Nu blir det att packa väskorna och åka hem till Sverige där jag kommer ha 2 veckors förberedelser till första EM deltävlingen i Zolder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar