" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

22 december 2014

Kläder från Tshirtstore!

Idag när fick jag ett brev på posten där det stod att jag hade ett paket på posten att hämta ut, alltid lika spännande!

Det var lite T-shirts och en mössa från tshirtstore. Jag har varit i deras butik i Stockholmgallerian innan och det är en butik som faller mig helt i smaken. Namnet avslöjar kanske vad det är för butik, det är en butik med främst t-shirts men de har även tröjor, kepsar, byxor och annat smått och gott!

Det som jag fastnade för är deras tryck på kläderna, kvalitén och att de är märkta med Fairtrade som ger bättre förutsättningar till arbetarna!

Ta dig er titt på tshirtstore.se så kommer du garanterat hitta något som passar just dig! :)









Tack tshirtstore.se för riktigt bra kläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar