" I've got my freedom, I've got my bike
I am gonna use 'till the day I die "

Filip Svanberg

1 maj 2014

Härliga västkusten!

Igår tog jag tåget hem till kungsbacka efter jobbet för att få några soliga dagar med cyling innan jag beger mig av till Danmark imorgon.
Västkusten är en garanti att få sol och cykling, först hämtade jag upp Andreas innan vi åker till Lerum för att testa deras nya bana. Inga besvikelser där! Designen och de kombosen man kan göra nu gör den riktigt rolig att träna på, ser fram emot en tävling där!

Efter en punktering och två timmars cykling var vi nöjda och åkte och träffade Ville och Henke i Floda dirten. Blev ingen cykling där för mig och Andreas tanke på att vi inte hade rätt grejer. Istället åkte vi fyra till skateparken i stenkullen och körde en sväng! Mycket kids på kickbikes men gick att ta sig fram. 

När tiden var inne var det dags att säga hejdå till Ville och Henke och jag och Andreas åkte vidare hem till honom och hoja i hans backyard. 

Har varit en grym dag och är helt redo för helgens tävlingar i Storvorde, Danmark!

Dags att stämpla ut för idag,
Filip 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar